Artikelen en achtergronden over positioneren van De Afdeling Communicatie

Lees meer over het positioneren van een afdeling

Achtergronden & artikelen

Lees hier meer achtergronden en inzichten die handig zijn bij de positionering van de afdeling communicatie. De artikelen bevatten tips en voorbeelden uit de praktijk om zelf direct mee aan de slag te gaan als afdeling.

  

  • lees meer over het positioneren van een organisatie en een corporate merk


  • Hoe positioneer je
    jouw Afdeling
    Communicatie


  • lees meer over het positioneren van een organisatie en een corporate merk


  • Hoe presteren
    andere afdelingen
    communicatie


  • Wat is het positioneren van een product en het positioneren van een dienst


  • Probleemdenken bij
    de visievorming voor
    je afdeling


  • Wat is het positioneren van een product en het positioneren van een dienst


  • Je uitgangssituatie
    in kaart brengen voor
    je afdeling


  • Rolmodel voor het positioneren van de afdeling communicatie


  • Het Rolmodel
    gebruiken voor
    je afdeling


  • Hoe komt verandering tot stand voor je afdeling communicatie


  • Hoe komt verandering
    tot stand voor
    je afdeling?

  

  

Meer weten?

Wil je eens sparren over je vraagstuk? Ben je bezig met de positionering van je afdeling? Neem dan gerust contact op en we helpen je graag verder.

020 - 84 55 327
Stuur een e-mail

  

  • Maak zelf de Afdelingsscan

    Wil je weten waar jouw afdeling staat? Maak dan de gratis Afdelingsscan en ontvang direct de resultaten.

    Wil je weten hoe jouw afdeling communicatie er voor staat? Met de Afdelingsscan weet je het snel
  • Download de workshop brochure

    Met een workshop kan je als afdeling in korte tijd een slag maken. Meer weten? Download dan direct de brochure.

    Aan de slag met een workshop positioneren voor je afdeling communicatie? Download dan hier de brochure